fredag 26 juni 2009

Resan kan börja

Som en dagbok, fast inte i en söt liten bok med hänglås på, utan en egen sida i etern.
Något nytt att starta. Härligt, jag älskar att starta projekt.
Jag är definitivt en doer. Att fullfölja och att vara uthållig är dock inte min starkaste sida så jag ser den här bloggen som en utmaning (som om tillvaron för närvarande inte var tillräckligt utmanande nog) Jag har de senaste åren följt andras bloggar sporadiskt, hoppar gärna från än den ena till den andra och slutar aldrig att förvånas över det stora utbudet!
Det är så många som skriver fantastiskt och så många hem att besöka, om även anonymt.
Jag älskar att inspirera och hoppas att få fylla min blogg med många inspirerande inlägg och bilder såklart. Vad ska den handla om då? Min vardag hade jag tänkt. Som nybliven torpägare utlovas mycket renovering och inredning, som varannan-veckas mamma i en nyfamilj blir det säkert en del om detta och som egen småföretagare en hel del jobbrelaterat. Hoppas du vill följa med på min resa...
Lämna gärna ett litet spår att du har besökt mig, det vore roligt!

1 kommentar:

  1. Kul att du börjat blogga! Jag ska bli en trogen läsare :-)! Ha en härlig sommar och lycka till huset, fotandet och skrivandet!
    /Ami

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!