tisdag 30 juni 2009

Limited edition

FUNLight-honeymelon/peach


Jag vet, man bara luras att tro att det är nyttigare än den MED socker. Hur som helst, jag tror att det viktigaste i den här värmen, är att man fyller på med vätska. I mataffären tog jag fel häromdagen, tog den oranga flaskan av vana och tänkte apelsin. Tji fick jag, men jag måste verkligen passa på att tipsa om den här sommarsmaken om ni inte redan testat den. Den är verkligt god! Och jag som inte är så värst förtjust i melon ens.
Precis sådär läskande som man vill ha det i 25 graders värme...
Kram
Matilda
Ps Bilden lånad från http://www.funlight.se/ i brist på tid att fota. Visst är det märkligt, nu för tiden har saftmärken inte bara en egen hemsida utan till och med egna sidor på Facebook. Vart är världen på väg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!