måndag 20 juli 2009






Sist vi åkte hem från torpet hamnade vi mitt i en cirkuskaravan och jag kände att här platsar vi. Nu sitter vi återigen inpackade som sillar i bilen. 2 vuxna, 3 barn och en hund och massor av packning. Det är kylväskor fulla med mat, hund & hundbädd, barn med smutsiga sommarfötter, kläder, blommor och diverse bohag. Ett riktigt patrask med andra ord : )

Den här gången har vi dock semester (hurra!) och blir borta i hela tre veckor = LYX

Vi har ordnat med en överraskning för barnen. Ungefär halvvägs upp ska vi stanna av och ta in en natt på en stugcamping med ett härligt utomhusbad. Där ska vi också fira äldsta dottern som blir 13 år idag. Engångsgrill och ingredienser till enkel sommartårta med jordgubbar ligger packat.
Nej, vet ni, nu stänger jag ner locket till datorn och ägnar mig åt lite bilbingo med barnen!

Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Ja, herregud så där kan vi också känna oss... som en hel cirkus:) Dock har vi ingen hund, men tre barn;)

    Hoppas att ni får en fin semester och att barnen blir glad över överraskningen.
    /malin

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt humoristiskt och varmt inlägg :) Jag känner glädjen, förväntningarna och svetten på ryggen innan ni var i väg...hihi...

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!