måndag 5 oktober 2009

Etapp 1


Jag sitter och så sakteliga bygger om russinnets hemsida. Idag har jag "tömt" kategorin som innan hette till mannen. De sista varorna hamnade på rea. Det känns lite vemodigt men det senaste året har jag inte köpt in mycket nytt till just den kategorin och jag måste tajta till verksamheten. I svåra tider gäller det att tänka ekonomiskt. Inte min starka sida men jag försöker!

Idag kom första julpyntet till butiken, det är inte riktigt klokt.

Bjuder på en fin inspirationsbild från Sköna Hem som andas höst.
Kram
Matilda K

5 kommentarer:

  1. Åh vad många tankar som väcktes nu när jag läste ikapp dina inlägg... din mamma som dricker kaffe på annan plats, men alldeles för tidigt... och Öregrund... där jag också tillbringade min barndoms somrar!
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men åååh,
    tänk om vi samtidigt gick och trånade i Gullan Storms diversebod, minns du den?! Världen är bra liten ibland!
    Önskar dig en finfin vecka du med,
    Kram
    Matilda

    SvaraRadera
  3. Hej vännen,

    Läste i kapp flera av din fina inlägg vän nu!

    Stora kramar skickar jag till dig!!!

    Jes ♥

    SvaraRadera
  4. Glömde ju svara på din fråga vännen!

    Jag har nu köpt en NIKON D300S med ett NIKKOR 16-85 mm objektiv. Är såå glad för det :)

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  5. Älskar Russinet, både som nätshop men mer i verkligheten, brukar åka förbi så snart jag är i närheten och kan ju aldrig låta bli att handla även om jag bara ska titta. Har många fina saker från er här hemma men nu var det ett tag sedan, får ta en tur snart. :-)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!