fredag 2 oktober 2009

Tävlingsdags


Vad sägs om en liten tävling?
Tänkte jag skulle lotta ut ett presentkort från russinnet som firar 2-år som fysisk butik.

Det var i oktober för 2 år sedan som russinnet öppnade upp sin fysiska butik i Sundbyberg.
Klart det ska firas! Vill också passa på att tacka alla kunder som troget kommer tillbaka fast än jag laborerat med konstiga öppettider och fast än lokalen inte är den mest optimala, varken dess utformning eller dess placering. Hoppas att ni vill fortsätta att komma in och kika på mina varor eller bara byta ett par ord på vägen hem.
Presentkortet ni tävlar om är värt varor för 500 kr!
Reglerna är enkla. Alla som vill är välkomna att tävla, med eller utan blogg. Motivera ditt bidrag med varför just du ska vinna.Vill du tipsa/länka i din blogg blir jag naturligtvis jätteglad men det är inget måste. Jag väljer fritt vinnaren baserat på motiveringen. Må bäste kvinna vinna! (gissar att jag inte har några manliga läsare, isåfall är de väldigt anonyma, rätta mig gärna om jag har fel!) Vinnaren dras den 20 oktober.

Kram och lycka till!
Matilda K

61 kommentarer:

  1. Åhh jag vill gärna vara med och tävla.... Om jag vann skulle jag unna mig en virkad ullpläd! Jag har trånat efter en sådan hur länge som helst... och nu skulle jag få en anledning att äntligen unna mig det!

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  2. Hejhopp!

    Grattis till de två åren!
    Jag vill såklart jättegärna få chansen att vinna ett presentkort i din härliga butik. Jag vet precis vad jag skulle välja också; de där underbara blåprickiga gardinerna :-)
    De skulle hänga i mitt alldeles egna, blommiga pysselrum.

    Håller tummarna superhårt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å, grattis till de två åren! Jag är hemskt sugen på lite bebiskläder av numera känd anledning, tycker du tar in så härliga märken.

    Trevlig helg!

    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Lånar tävlingsbilden och länkar hos mig, hojta om det inte är ok.

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna vilja vinna ett presentkort i din butik, anledningen till varför jag ska vinna; jag har ett stort inrednings och blogg intresse men nu räcker inte tiden till att åka på shoppingrundor då jag bor i ett litet samhälle utan kul affärer. Tiden går åt till jobb, plugg, läxläsning med barnen, skjutsa barn, städa, tvätta och sova. Så det hade passat mig utmärkt att webb handla lite hos dig!

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Självklart vill jag vara med och tävla.

    Min motivering: Inredningsintresserad, föräldraledig student (= fattig!), mamma till två, och i dagarna ägare till ny lägenhet för första gången.
    Det vore så otroligt kul och välbehövligt att ha råd till en liten inflyttningspresent åt hela familjen. Detta för att fira den nystart som flytten innebär. Bort med gamla tråkiga diskussioner som den trängsel och det stök som vi nu lever i är upphov till, och in med ny positiv stämning och ordning- och redarutiner.

    Kanske skulle presentkortet användas som ett bidrag till Focus de Luxe eller annars någon annan trevlig inredningsdetalj som skulle förhöja atmosfären i nya lägenheten. Du har ju många nyheter på gång som jag förstått... Är inne på din butikssida och drömmer och fantiserar flera gånger i veckan.

    Alltså. En parentes. Håller tummarna järnhårt för att en tidigare vinstlott inte ska försämra chanserna nu... Kram.

    SvaraRadera
  7. Grattis till dina 2år som butiksägare:) Och självklart vill jag vara med och tävla. Här är min motivering till varför jag vill vinna;

    Hur gör man för att övertyga sin man om vikten av alla fina inredningsdetaljer som jag då och då köper hem? En man som inte ens märker att köket har fått en ny färg;) "Ska det vara nödvändigt?!" är en ständig kommentar. Ibland har jag tur och hittar saker på rea och då kör jag det klassiska; "Tänk vad pengar jag TJÄNAT nu eftersom den var på rea...!" Då kan man ibland skymta en liten gnista i mannens ögon när han hör ordet "tjäna pengar" :) Du kan ju nu förstå hur bra det skulle vara om jag kunde berätta att jag faktiskt VUNNIT ett presentkort och av dem kunna handla något fint till hemmet alldeles gratis:) Han skulle jubla och jag kanske kunde få shoppa lugnt i någon månad. Haha!

    Kram på dig och trevlig helg!
    /Malin

    SvaraRadera
  8. Hola Matilda!!

    Grattis på 2-års dagen till ditt lilla RUSSIN!!!!
    ..jag är så otroligt dålig på att köpa saker till mig själv, eller priotera mig själv. Du vet ju hur det är..mmmmånga barn, hus, aktiviteter, andras presenter, jobb osv...Så först tänkte jag att tänk om jag skulle vinna då kunde min svägerska få ett smycke till födelsedagen...
    Men kanske kanske att det istället kan vara min tur att få något fint till bara mig...

    Kram Tina

    SvaraRadera
  9. Malin Kågström3 oktober 2009 kl. 18:58

    Hej! Jag hittade dig efter flera timmar surfande på nätet igår.. Min bästa väninna hade fått två fantastiskt fina elefanter till sin dotter i doppresent, och jag har letat och letat. Skulle just ge upp då jag hittade din sida. HURRA!!! Beställningen gjordes direkt, men jag kan inte låta bli att gå tillbaka och titta in på denna sida som är som hämtad ur min fantasi! Väggdekoren med ugglorna, den virkade uggleportmonän, svamp pallen.. jag kan fortsätta i evigheter! Förutom allt fint, så fick jag ett snabbt ett telefonsamtal från Er ang den fråga jag ställde vid beställningen. Vilken service!! Jag (som bor i Luleå) kommer definitivt fortsätta beställa från Er!
    Nu håller jag mina tummar!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Grattis på 2-årsdagen!

    Vill självklart vara med och tävla.

    Min första och största motivering till att vinna blir att vinnaren presenteras på min 25årsdag. Väldigt bra födelsedagspresent! Sen vore de jätte kul att vinna och kunna köpa lite fina grejer. Har varit inne så många gånger och hittat massa fint jag vill ha men har tyvärr inte råd. Vore kul med lite nytt till min nya lägenhet.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vill absolut vara med och tävla och har länkat. Ser framför mig hur jag sitter med en kopp (frukostkopp ros alltså!) rykande varmt te framför mig och drömmer mig långt bort från regn och rusk. Med den underbara koppen är sommaren alltid nära.

    Trevlig helg!

    //Linda

    SvaraRadera
  12. Grattis :) Det är verkligen en bedrift att klara sig så här länge i finanskris och allt, bra jobbat!

    Gud, varför ska jag vinna.. jag är så dålig på motiveringar. Jag vill ju helt enkelt ha nåt fint från din fina fina butik. Du har verkligen gjort ett toppenurval av vackra/söta/bra/härliga saker till den :)

    Lycka till i framtiden!

    //Malin (metaATzaffronDOTse)

    SvaraRadera
  13. Hej o grattis till två år!

    Jättefint jobbat att ha sprudlat av idee´r i två års tid o inspirerat oss andra!

    Jag vill jättegärna vara med i din tävling. Skulle jag ha den stora turen att vinna skulle jag nog välja ngn inredningsdetalj till min sons rum. Min son fyller ett år i december o ska snart få den äran att flytta ut från oss till sitt eget rum (å mitt stackars ömma modershjärta, hur ska det gå ? ;D
    Jag har drömt om flugsvampspallen nu hela hösten, men du har ju så mkt annat fint oxå!

    Nu håller jag tummarna hårt för vinst!

    Många varma hösthälsningar fr Lena i Finland

    SvaraRadera
  14. Grattis!!
    Jag fyller år den 8 oktober och vad skulle inte passa bättre än ett presentkort som present? :)
    Självklart länkar jag!

    SvaraRadera
  15. Russinnet är min favoritwebshop. Coola märken med massa snygga pryler/plagg. Jag hoppas jättemycket på vinst eftersom vi just nu inreder vår tremånaders dotter Amy's rum. Skulle vara en fantastisk lyx att få ett presentkort att shoppa för.

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. Grattis till födelsedagsrussinet!

    Jag vill gärna tävla och den enkla motiveringen är att jag kanske för en gångs skull skulle kunna säga till mannen att det jag köpt kostade en hundring och slippa ljuga (eftersom jag haft ett presentkort som täckt upp resten av kostnaden). Diggar verkligen butiken!

    SvaraRadera
  18. Grattis:) Är gärna med i din fina tävling!
    En god nattssömn är superviktigt för att vi ska fungera i vardagen & må bra så om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja Gunilla Axéns underbara påslakan med moln, för att sova på moln måste ju vara underbart!

    Kram Anna - dagenskreativa

    SvaraRadera
  19. hej! Vill börja med att tacka för en kanonbra blogg!

    Ja varför jag ska vinna ???

    Efter många årsletande har vi nu äntligen hittat vårt drömhus, eller det kommer förhoppningsvis bli vårt drömmhus när renoveringen e klar. Varje dag e en kamp. BEslut so ska fattas, hantverkare fixas, spacklas, tapetseras mm mm. Min man e mitt uppe i starten av sin karriär, jag driver en hudvårdssalong , vi har en dotter på två år, en hund, två katter.... listan e lång...

    Jag tycker jag o min fina familj e värda ett presentkort i din underbara butik så att vi kan piffa vårt lilla hus när det börjar bli klart :)

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  20. Grattis till 2 år med din fina butik:)

    Jag är gärna med i tävlingen. Om jag skulle vinna, blir det nog bäddset till yngste sonen. Moln- grön/vit får det bli. Hans rum ska renoveras i vinter, och det skulle bli perfekt eftersom hans favvofärg är grön eller röd:)

    Har länkat i min vänster kolumn också!
    Susanne

    SvaraRadera
  21. Grattis till 2-årsdagen med din butik. Så härlig den är och fylld med en massa vackra saker!!Ohh, himmel...motiveringar är inte min bästa sida. Önskar mig innerligt en ullpläd av den sort du säljer. De är bara så söta!Jag är frusen av mig, långtidssjukskriven och vi betalar av på en massa skulder, så vi får inte nåt över till några extravaganser.500kr hade bidragit mycket till att kunna köpa pläden. Önskar mig pengar till min födelsedag, så ihopa kanske det skulle kunna bli till en sådan.Det hade varit en jättehärlig födelsedagspresent!
    Nu önskar jag dig all lycka till i fortsättningen med din butik, och hoppas att du
    får en fin och vacker höst hos dig!
    /Kram Karin
    Länkar på min blogg i högerspalten.

    SvaraRadera
  22. Hej hopp!

    Jag vill bli den kvinna
    som ditt presentkort får vinna
    att välja fritt bland RUSSINNET'S russin
    kanske armband i flera dussin?
    Ja, det vore en lycka
    att gratis sig smycka
    Så nu ska jag till dig länka
    och låta dig klura och tänka
    på vem som äran ska få
    att på prispallen stå
    jag önskar och ber
    att det är Helen du framför dig ser!!

    Kram!

    SvaraRadera
  23. Hej

    Jag deltar härmed i tävlingen och min motivering lyder:
    Då jag är nybliven mamma till en liten prinsessa så skulle jag som en god mor jag är vilja ge henne det bästa man kan tänka sig. Produkter och plaggen från Russinet är helt fantastiska och detta är min lilla Linnea värd. Bara det bästa nog är gott.

    Kram Camilla (emring.blogspot.com)

    SvaraRadera
  24. Grattis på 2-årsdagen.

    Jag är så förtjust i alla dina russin och skulle antagligen har svårt att välja om jag vann. Men om... då skulle det nog bli en examenspresent till mig själv nu när jag äntligen blir färdig barnmorska. Kanske ett smycke att ha runt halsen när jag hälsar barnen välkomna.

    SvaraRadera
  25. Ett fel hade du, det är inte bara kvinnor som läser din blogg! Jag måste dock erkänna att jag förmodligen inte skulle läsa den om det inte var för att min fru incisterat på att jag skulle kolla "vilka urfina saker de har!".
    Jag kollar runt lite, enligt order, och hittar bloggen, och tävlingen, och min motivering lyder så här: Jag vill gärna vinna presentkortet till min fru, dels för att göra min fru glad, och dels för att hon inte ska ruinera mig. //En orolig make

    SvaraRadera
  26. Hej! Vill också vara med i din tävling. Jag skall vinna för att efter 6 månader med utmattningsdepresion så är jag påväg tillbaka och eftersom jag haft svårt att prioritera mig själv förut skulle jag gjort det om jag vunnit hos dig. En härlig egokänsla är precis vad jag behöver.

    SvaraRadera
  27. självklart vill jag vara med på detta...:D

    jag ska vinna för att jag äntligen tänker på mig själv som en bra mamma. Tycker själv att jag har fammlat runt och inte riktigt vetat vad jag håller på med. Men nu vet jag att jag kan och att jag klarar av axla mammarollen. Och det känns så skönt och nu sträcker man verkligen på sig när min lilla tjej på 14 månader tittar på mig och säger mamma :)

    Hoppas det inte blev en massa svammel bara:)

    ha de gott!

    SvaraRadera
  28. ♥ Grattis till de 2 åren!

    En sån här utlottning från en så inspirerande butik vill man helt enkelt inte missa.

    Då vi när som helst i dagarna ska få tillökning, hittar jag hur mycket fint som helst på hemsidan som faller mig i smaken.

    Därför skulle en presentkort vara en superbra start på vägen till att få fint i barnrum och klä den lille/lilla. ♥

    SvaraRadera
  29. Jg vill va med och tävla --tänk att få förgylla vardagen med lite uppiggande härlig design som man blir glad av.
    Och få välja vad man helst vill ha..TOPPEN!
    kram
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hejsan!
    Jag är mer än gärna med och tävlar och passar på att länka från min blogg. =)

    Anledning till att jag skulle få bli den lyckliga vinnaren är; att jag satt och kollade runt bland inredning för barn russinet och sonen på 3½ år satt i mitt knä. Jag berättade att han och lillasyster snart ska få dela rum och han var inte helt nöjd över det.
    Plötsligt utbrister han; Jo, vi kan dela rum och så kan vi ha ugglor på väggen.

    Han menade förstås väggdekoren med ugglorna.
    Så om jag vann, skulle jag köpa dekoren med ugglor.

    Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
    Kram ♥
    Jessica

    SvaraRadera
  31. ett grattis på högtidsdagen är väl på plats när du utlyser en så trevlig tävling. Mycket roligt finns i butiken men inte så mycket som passar mig ;-) Jag känner ändå att vinsten vore toppen då jag vill ge mina blivande mammavänner lite glädje i starten på deras nya liv.

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Hittade just hit och till din butik.
    Så fina saker du har.
    Jag skulle välja den randiga gardinen.
    Mitt kök behöver nya gardiner omgående.
    Har haft mina i över 10 år...
    I längsta laget.
    Kan inte tänka mig vackrare gardiner att se när jag äter min frukost.
    /Anna-Lena

    annalena@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Vilken mysig nätbutik du har! Jag måste erkänna att jag precis gjort mitt första besök i den men långt ifrån det sista. Du har helt underbara barnkläder och leksaker, för att inte tala om smyckena, sängkläder, porslin, inredningsdetaljer och allt annat. Väldigt blandad och intressant butik!!! Jag håller precis på och upptäcker bloggvärlden (när det gäller inredning) och har insett den har väldigt mycket att erbjuda.

    Fortsatt LYCKA till med butiken!!

    //J

    SvaraRadera
  34. Jag hittar alltid fina saker i sin blogg.
    Jag är med och tävlar om priset.
    Kyssar,
    Adriana Ximenes.

    SvaraRadera
  35. Jag vill oxå vara med och tävla;)
    Inte svårt att hitta något i butiken,finns något för alla.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  36. Det finns visst manliga läsare;)
    Jag brukar kolla på sambons bloggar,lite kul faktiskt.
    Var ju tvungen och kolla in webbutiken också.
    Skulle ju bli perfekt att hitta något fint till julklapp.
    Mvh Patrik pdpa@telia.com

    SvaraRadera
  37. Klart jag vill vara med och tävla:
    Ruskigt
    Utfattig
    Småbarnsmor
    Störtintresserad av
    Inredning och
    Nätbutiksfreak
    Nog vore det kul om jag vann!

    SvaraRadera
  38. Jag vill gärna vinna helt enkelt för att jag gillar din nätbutik. Den fysiska har jag inte haft möjlighet att besöka, men vem vet?

    Länkar i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/october/presentkort-20-oktober.html

    SvaraRadera
  39. Jag vill vinna för att jag glömde farsdag förra året och nu vill jag kompensera med att shoppa loss lite gåvor i din shop!
    ps. Länkade här: http://baxita.blogg.se/2009/october/presentkort-500-.html

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med och tävlar om presentkortet, har kikat in på din sida förut och du har väldigt mycket fint. Jag har kikat runt nu och blivit förtjust i barnkläder och inredning, det skulle jag köpa om jag vann.

    Hoppas på tur.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-presentkort-3.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  41. Vill gärna vara med och tävla och hoppas hoppas att det är min tur att vinna så jag kan köpa en massa roliga saker till min lilla 3 månaders princessas nya rum som vi håller på att fixa i ordning. Både jag och lilla Maja skulle bli superglada :)

    har länkat i min blogg
    http://familjengranberg.blogg.se

    Linda

    SvaraRadera
  42. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag hittade så mycket fint i din butik och skulle så gärna vilja köpa något fint därifrån till min kusin som fyller år snart! =) Jag blev helt förälskad i din inredning och dina söta bäddset med moln! =) Skulle bli så glad om jag vann! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-presentkort-fran-russinnet.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  43. Här har du en till tävlings sugen!

    Julen närmar sig med storsteg och pengarna som kommer in försvinner jusst nu lika snabbt.
    Att få ge barnen något som inte alla andra har i julklapp vore jätte skoj. Eftersom mina barn är unika måste dom ju sticka ut lite ur mängden ;)

    HA det gott!

    Kram Malin ( mamma till Ludwig 2 och Fabian 1 år)

    malinskalberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Ha! Du har en manlig läsare, nämligen mig =) Jag vill vinna för att jag ska kunna överraska min sambo med ett presentkort. Hon förtjänar verkligen det efter att ha fött vår dotter på över fem kilo. Jag har förut gett henne en ring som jag beställde från russinnet.se, den med mönster från servisen berså. Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  45. hej!. jag skulle köpa en ljusvässare,bland annat. :) har tänkt köpa en sån men det har liksom inte blivit av. jag fyller snart år och skulle gärna vilja ha ett presentkort, att köpa till mig själv liksom. :) tycker jag förtjänar det i år. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. På en semester till Egypten för snart 5 år sedan träffade vi en underbar Stockholmsfamilj som vi håller kontakten med sedan dess. Skulle bli oerhört glad över en vinst i denna tävlingen, då jag skulle uppvakta Micaela med detta presentkortet på hennes födelsedag. Vi träffas alldeles för sällan, men så är det ju i vårt stressade samhälle. Hon är värd all uppskattning hon kan få, denna fantastiska sambo/mamma/och mycket goda vän!
    Hoppas på tur! = )

    SvaraRadera
  47. Det finns så mycket jag vill ha men plånboken har hål och inga engar finns däri. Därför skulle jag vilja vinna

    SvaraRadera
  48. Wow vilken vinst, jag skulle gärna vilja vinna så jag kunde köpa nått fint till min sons rum :-)

    SvaraRadera
  49. Grattis till de två åren!
    Jag vill jättegärna vara med i denna tävling.
    Jag skulle nog köpa kokböckerna "Skördetid" och "barnens bästa Potatismos!". Jag är inte ett dugg intresserad av att fixa mat, men jag ska riktigt snart flytta hemifrån så jag blir väl tvungen till att göra det endå. För att komma igång med att själv börja tillreda mat kanske det vore bra med lite kokböcker?
    Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
    Hoppas du har det bra :)

    SvaraRadera
  50. jag vill såklart vinna för kompisen väntar tvilligar! och självklart vill man ha mycket presenter att över ösa de små rackarna med så fort de tittar ut! bra med ett presentkort med så pass högt värde eftersom det är 2 st!!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med!

    Jag inga pengar har
    så tråkigt att alltid stå bar.
    Russinnets butik jag verkligen gillar
    tänk att få shoppa loss där, mina fingrar killar.
    Grattis förresten till 2 år
    jag hoppas att vi många mer år får!
    Jag inget bättre kan komma på
    men kanske du väljer mig ändå?!

    Länkar i bloggen.

    Hoppas på tur!

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  52. Jag har kikat in i din webbutik mångda gånger och jag hittar alltid så mycket fint... men oftast har jag tyvärr inte råd att shoppa.

    Jag är sjukskriven pga svår graviditetsillamående. Jag mår så dåligt dagarna i ända och skulle verkligen behöva lite tröst i vardagen... Det skulle vara så roligt också att få köpa något till den kommande bebisen!

    SvaraRadera
  53. Hejhallå!

    Jag är så otroligt sugen på att planka din idé (rakt av) med lyftkranen som blev en lampa. Höjden av fräckhet hade väl ändå varit att projektet hade sponsrats av uppfinnaren :-D

    - Jenny (fräckare än de flesta...) :D

    SvaraRadera
  54. Supergrattis till tvååringen!
    Om jag vinner skulle jag ge något till min dotter som bröt armen i tisdags. Något urfint från russinnet som skulle muntra upp henne. Det blir ju lite långtråkiga dagar för en 11-åring som inte kan röra sig som hon vill...:)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  55. hej, jag är gärna med i denna underbara tävling.
    Hade jag vunnit hade jag valt "glasboxen".
    Anledningen till att jag hoppas att jag vinner är för att jag ska flytta till en mysig lägenhet. O att ta med sig denna till nya lägenheten hade gjort den enu bättre. Att ha ljus är en av de viktigaste saker till mysstämning tycker jag och det ger den här definitivt och ja... Min nya lägenhet ska vara fylld med bara fina prylar och jag hoppas att denna ljusstake kommer vara den första och även kanske den bästa pryl i lägenheten.

    SvaraRadera
  56. Jag är helt förälskad i alla röda-med-vita-prickar, föremålen! Ska och ska vinna, jag vill vinna eftersom jag så otroligt gärna skulle vilja ge min mamma den prickiga vattenkannan. Jag veet att den är för barn, men hon är bara 150 cm hög, eller tre äpplen hög, som jag brukar säga och hon är, även hon, förälskad i saker som är röda med vita prickar på. Och mina föräldrar bor i en småstad med villa och trädgård, så hon skulle även få några av de otroligt söta fröpåsarna. Emaljmuggar till mig själv, eftersom jag även vill skämma bort mig själv lite och de skulle passa så bra i mitt hem, där jag i köket har rött och grönt och i hallen finns stringhyllan och i sovrummet 50-talsradion. Så därför vill jag vinna, för att ge mig själv och min mamma leende munnar.

    Och grattis till de 2 åren!

    SvaraRadera
  57. Hej, jag gillar tävlingar och jag är ganska ny inom bloggvärlden så jag hoppas på nybörjartur =) jag har länkat till din sida på min blogg nu. Ha en fortsatt trevlig helg!!

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med och tävlar! Varför just jag ska vinna är för att jag helt enkelt tycker det är underbara saker och för att jag äntligen har hittat de perfekta klädnyporna till lillgrabbens rum. :) Att jag sen fann de sötaste redskapen och vattkanna för barn när det är dags att plantera ute måste ju bara betyden en sak, japp att just jag ska vinna. =)

    Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/october/2010-presentkort.html

    SvaraRadera
  59. Grattis till två år!

    Jag är givetvis med och tävlar!

    Min motivering till varför du ska välja just mig är enkel,
    Jag älskar att handla till mitt lilla barnbarn, och har hittat massor med saker hos dig som skulle passa utmärkt som julklappar till henne!

    Ett presentkort hos dig skulle väl smaka,
    Det skulle vara russinet i min kaka!!

    SvaraRadera
  60. Grattis till 2 år! Jag vill självklart vara med och tävla även jag och länkar också, även om det inte är ett måste, så att fler hittar till din fina sida, på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/presentkort-13.html

    Jag vill vinna för att jag älskar dessa små, underbara butiker som erbjuder något utöver det vanliga utbudet som man hittar på stan! Russinet är ett utmärkt exempel på en sådan!

    Håller tummarna, ha det bra så länge!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  61. Jag skulle så hemskt gärna vilja vinna. Har länge suktat efter de fina ringarna som är gjorda av skrivmaskinstangenter. Det skulle bli som en tidig födelsedagspresent.
    Din butik och blogg är underbara. Lycka till i fortsättningen. Många kramar Hanna

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!