söndag 8 november 2009

Fars dag




Jag vill gratulera alla fina pappor idag!

Min pappa avslöjade häromdagen att han tycker att det är svårt att ta på sig även mammarollen (han kallade det så) inför mig och mina systrar nu när mamma är borta. Jag tycker att han gör så bra han bara kan och att han är en toppenpappa.

Bjuder på sockrade anisbröd och några 70-talsbilder. Överst jag och pappa på isen. Vad (eller om) han firar något särskilt vet jag inte (cigarren). På den undre bilden håller han mina systrar på var sin arm.
Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Sockrade anisbröd har jag aldrig hört talas om men blir himla nyfiken på recept! Ser ju ut som såna där sockrade munkar du vet.

    Blir alldeles nostalgisk och berörd av bilderna och det du skriver... du verkar ha en toppenpappa som är värd en cigarr då och då:)
    Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!