torsdag 12 november 2009

The show must go on


Life is a cabaret sjunger Liza Minelli. Just nu känns det lite pirrigt. Om en stund ska vi släppa på russinnets nya sida och det brukar alltid bli lite skakigt och nervöst. Alltid något som går galet och säkert lite barnsjukdomar involverat. The show must go on som det heter, jag får ta att det kanske blir lite knas de närmaste dagarna. Nu är det hög tid att lägga ut julen! Om du är nyfiken på vad jag sysslat med senaste dagarna så håll ukik efter nästa blogginlägg!

Kram på er,

MatildaK

Låten tillägnar jag min mamma som hade Lp-skivan och jag minns att den gick varm hemma hos oss...

2 kommentarer:

  1. Jag håller koll! Ska bara hämta en kopp kaffe... :)
    Lycka till nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hittade just hit här från milla-andante. Vilken fin blogg du har. Blev genast sugen på att köpa en Maileg-gris! :D

    Hälsar Anna i Philadelphia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!