onsdag 30 december 2009

De bortvalda

Det blir alltid så många bilder som blir över vid fotografering av barnkläder, av en högst naturlig anledning såklart. Man kan sällan regissera små barn. Det som blir det blir.
Det blir ganska många bilder över på andra varor också i ärlighetens namn. Så blir det väl när man inte är proffs utan bara en glad amatör. Ibland kan de ratade bilderna vara nog så intressanta ändå!
Idag tänkte jag dela med mig av lite bortvalda bilder.

V: Jag protesterade ju när ni tryckte på den, den är för liten sa jag ju. Faktiskt.
M:Om det nu är en pyamas ska man väl ligga ner, eller?
S: Äntligen, en vuxen som vill att jag ska klättra.
En klassiker, båda syskonen vill köra bilen. Såklart.
V: Men varför ska jag hålla paraplyet i handen när det är så mycket roligare att balansera det med foten?
A: Äsch, jag äter upp rekvisitan istället!

mina fötter i snyggsköna toffelskorna och så miniatures mysiga velourromper.
Samtliga plagg och fler därtill ligger nu uppe på russinnets rea!

Kram på er!
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Väskbilden och äppelbilden är SÅ underbara, sådär motiv-att-förstora-snygga!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, partisk som jag är fnissar jag - och gillar - bilden på V med mössan mest. Han ser verkligen ut att säga det du skrev :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!