onsdag 9 december 2009

En Dagens


Hittade en rolig lista häromdagen och den här fyllde jag i sent igår men ger er den nu. Haka gärna på...

Dagens

1 inspiration-ett samtal från en branchkollega/konkurrent, roligt! Tack för det Anneli!
2 look- Tja, den vanliga, dvs tunika och jeans typ.
3 inköp- Samarin, ett fång rosor, ett lucialinne, medicin, glasstårta och ett loppisfynd.
(+några hemliga julklappar)
4 arbete-Packar webbeställningar för fulla muggar nu!
5 musik-Senaste med Amanda Jensen.
6 frustration-hade ingen, snarare tvärtom! Fick tillbaka ljudet på min jobbdator.
7 middag-Hemlagad pizza på mannens begäran.
8 habegär-I princip allt på Åhléns, det var ett tag sedan jag handlade till mig själv...
9 borde-Förbereda bokföring, såååå trist.
10 slut - Min dag slutar alltid i soffan!

Kram på er,
Matilda K
Ps
Glaset kommer från handladesign.se och de beskriver det så här. "Eva Trio Beaujolais glas har formgetts i samarbete med proffessionella sommelierer. De munblåsta vinglasen framhäver vinets bouquet och får all facetter av vinets olika smaknyanser att träda fram."

1 kommentar:

  1. Tog din dagens och gjorde den till världens tråkigaste lista. Eller rättare sagt; en lista över världens tråkigaste dag.

    Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!