fredag 11 december 2009

Filmtips

"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

Vi såg återigen på skräckfilm härom kvällen. En lite annorlunda sådan och faktiskt hyffsat bra om man som jag gillar att bli skrämd.

En man som nyss blivit utsläppt från en tid i fängelse flyttar in i sin mammas lägenhet. Modern har dött ett par år innan under halvmystiska omständigheter. Det spökar i det gamla hyreshuset. Närmare bestämt i lägenheten intill. Rejält och ganska våldsamt. Det är inte bara mannen som möter spökena utan även hans fd flickvän och hans nya chef får sig en omgång.

The Echo heter filmen.


Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Åh fy så läskigt, jag och min sambo var på Paranormal Activity i veckan och även om den inte kändes så läskig på bion så kunde jag knappt sova på två nätter efteråt...

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!