söndag 13 december 2009

Mamma Mia

Jag har inte så många idoler numera. Mia Skäringer är dock i en klass för sig. Jag älskar det mesta hon gör och karaktären Jennifer är så vansinnigt bra porträtterad att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Det är väl kanske komik när det är som allra bäst? Jag såg henne tillsammans med några andra sommarpratare från radio i nya programmet Sommarpratarna (svt) ganska nyligen och känner mig klart facinerad.

Läser på SVT.se att hon för tillfället jobbar på en enmansshow som har premiär i vår, den skulle jag vilja gå och se! Tills dess får jag titta på gamla klipp och skratta/gråta beroende på dagsformen.

Kram, Matilda

PS Ikväll går förra avsnittet av Sommarpratarna i repris på svt24, 21:00. Deltagare: Malena Ernman, Liza Marklund, Thomas Bodström och Bosse "Bildoktorn" Andersson .

1 kommentar:

  1. Rekommendation;

    Lyssna på hela Mias sommarprat på webben. Finns att ta ner via SR. Något av det bästa jag hört & gud vad tårarna sprutade...

    Lyssna. It´s a tips!

    KRAM LISA

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!