fredag 11 december 2009

På sniskan


Lånad bild från internet, minns inte var tyvärr.

Idag är en sån där vrång dag när allt tycks gå snett.
Min dator, som äntligen fick tillbaka ljudet, har idag kraschat helt. Går inte ens igång. Kaputt. Backuper? Nope.
Lite annat tråkigt som ett mysko brev från Skatteverket blev helt enkelt droppen.
Här står jag, totalt bunden vid en apparat som inte vill längre och mitt i julruschen naturligtvis...
(tycker synd om mig själv-inte pms)

Nu vill jag bara rymma tills skogs och aldrig mer komma tillbaka. Leva i en liten koja som på 1800-talet typ. Min man och jag, och så barnen såklart och en ko, kanske en häst också?

Kram
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Välkommen till den drömmen. Den har jag haft länge. Men du Matilda du har ju värdens läge för det i byn.
    Svägerskan

    SvaraRadera
  2. Ägg måste ni ha så höns röstar jag för också.

    Åå, lider med dig, det är ju rena rama mardrömmen, både mysko brev från myndigheterna samt kraschad dator. Ringer dig ngn dag så vi kan prata ikapp lite, men det får bli efter jul. Många kramar/Julia (Julias vita drömmar)

    SvaraRadera
  3. Usch fy blä. Jag fick också trista brev med posten idag. Inget som inte går att göra något åt, men som innebär merjobb och myndighetskontakt. Fullkomligt hatar sådant.

    Hoppas att du kan få en skön fredagkväll trots allt! Kramar!

    PS. Din önskan om att bo i skogen: Jag kan bli din granne!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig!!!

    Skickar över en stor varm kram! /Jes

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!