tisdag 22 december 2009

små små paket och snygga saker...


Omslagspapper från butiken.


Liten serveringsbricka från marimekko.

Igår kväll slog jag inte bara in barnens julklappar utan även en ansenlig mängd chokladkolor.
De andra snygga mumsbitarna var lite pillriga att göra men det var det värt!
Enkelt recept. Varva kavlad marsipan och smält nougat (som lasagne) och toppa med pistagenötter.

Utöver detta har jag nu bakat lingonlimpa, kokostoppar, mandelmusslor, ung fruktkaka och saffranscupcakes. Känner mig som värsta husmorstanten och jag har nog fyllt upp duktighetskvoten med råge vid det här laget?

Kram på er!
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Oj, oj, verkligen värsta husmorstanten :)
    Det ser supermumsigt ut!

    SvaraRadera
  2. Mmm så gott det ser ut, vad duktig du är!

    Ha en underbar jul!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!