fredag 1 januari 2010

Det nya året


2010
Mitt nya år hoppas jag ska bli spännande (eller det vet jag att det blir!) med nya arbetsförhållanden, en massa renovering och många loppisfynd. Lite nya vanor och kanske lite mer tid i största allmänhet. Så ser i alla fall önskelistan ut om jag fick bestämma själv.
Vad har ni för förhoppningar och förväntningar kära bloggvänner?

Snart är det dags för mig att berätta mer om min hemlis som jag retats med så länge. Oj, så svårt det har varit att inte bara bubbla på. Ibland tar det lite tid dock att formulera klart och ordna till det praktiska. Nu är det mesta snart färdigt (på pappret i alla fall) och det återstår en del handfast jobb! Bara roligt sådant dock.

Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År vännen!!!

    Önskar dig ett underbart 2010 med allt vad det innebär.

    Hoppas ni njutit av champagne, god mat & allt som hör till!

    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!