tisdag 5 januari 2010

Rosa fluff och svart flärd


Plockade fram lite av det jag ska ha på bröllopsfesten på fredagkväll och slogs av att jag nog kommer att känna mig ganska flärdfull för omväxlingsskull.

Parfymen (en favorit) fick jag av herr Karlsson i julklapp, den svarta väskan med gulddetaljer, som bara är obetydligt använd, är från 50/60-talet och har tillhört tant Astrid (en kvinna med ett livsöde värt ett eget inlägg vid ett annat tillfälle)


Den fluffiga klänningen i puderrosa är från HM och ja, det var pärlorna jag föll för! Skorna hade jag på Nyårsafton 2000, den som spar han har.


Glitter och glamor, flott ska det va.
Kramar,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Men du kommer ju att överglänsa självaste bruden! Så tjusigt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det tror jag med! Det låter verkligen jättefint! Det är jag som är bruden och jag har ju "beautiful" som dresscode vilket innebär att alla ska vara vackra som möjligt så det är helt rätt! ;-) Kram Tina

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!