fredag 5 februari 2010

Fredag och snyggfrisyrer


Insprirationsbilden från Rice sammanfattar begreppet extra allt så himla fint! Ger mig inspiration till nya sidan som vi filar vidare på.

Igår hade jag besök i butiken av min gamla kollega från Liten jag-tiden. Vi vände upp och ner på hela butiken och lagret. Så skönt att röja ut och slänga och sortera. Imorgon kommer världens bästa Karlsson och hjälper mig att köra allt på tippen. Nu är rean på sluttampen och det kommer nyheter varje dag. Jag hinner inte riktigt med att lägga ut allt på nätet. Jobbar parallellt vidare på den nya hemsidan och brinner av iver att få starta den nya rörelsen!

Tysklands svar på Brolle får sätta tonen denna fina och soliga fredag!
(om jag varit pojke i 15-årsåldern hade jag nog anammat frisyrerna, tycker de är skitballa)





Kram och trevlig helg!
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!