onsdag 24 februari 2010

ordning på torpet


Vår hall är alltid en enda röra (speciellt nu på vintern), önskar det såg ut lite så här!
Idag tog det bara 1,5 timma till jobbet i morse. Jag börjar känna mig lite som killarna i Iceroad Truckers! Spänningen är stor där jag åker fram med en liten bil som väger så lätt att jag får förlita mig på alla vänliga själar därute som ibland får putta på så fort vägen lutar lite lätt. Skulle behöva deras maffiga kedjor kanske? Nä, just det, våren är ju på väg. (enligt gårdagens kvällstidning i alla fall). Ge mig ett vårtecken, någon?
Kram,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Vill ha!!!! vet du vart de finns? krokarna alltså

    KRAM aNNIKA (Oj)

    SvaraRadera
  2. Ledsen att behöva göra dig besviken Annika men jag minns inte var jag hittade dem! Eller jo, i en tidning men när jag googlade på namnet fanns inget som matchade. Kanske vet någon av mina läsare var de går att finna?

    SvaraRadera
  3. kanske på R.O.O.M... ; )
    /A

    SvaraRadera
  4. Ja faktiskt så hade någon haft små snödroppar som trängde sig fram vid en södervägg..... Så vist är våren på G. I LIKE IT!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!