torsdag 4 februari 2010

tänker på annat

Jag är en sån som alltid fastnar i porlinshörnet på loppis. Bilden har jag lånat via nätet (minns inte var, måste nog skärpa mig och spara ner på annat sätt framöver, jag vet.) och idag tittar jag på den och drömmer om vår och sommar. Är ganska less på vinter, snö och slask nu men jag vet att det är långt kvar. Men, A girl must be entitled to dream...


När jag ändå är inne på tema sommar påminner jag mig själv om att använda en sån här när det vankas jordgubbstårta i sommar. How very clever!


Delar även med mig av en riktigt fin feelgood-bild som andas mycket sommar.


Kram,
Matilda K

5 kommentarer:

  1. Tack för dina vårliga bilder. Allt sånt emottages med stor tacksamhet...

    Här har du en till som är spyless på vinter, kyla och snö!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Spyless var ordet!
    Kram Helen
    Matilda

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild på lilla tjejen, den gjorde mig glad. Och tack för jordgubbstipset. Att man inte tänkt på det, supersmart. Ha en bra dag

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  4. Åh, så smart med jordgubbarna! Jag brukar använda vår äggdelare till champinjonerna, kanonbra det också :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!