tisdag 13 april 2010

Pillove!





Älskar du också kuddar? Det verkar vara ett vanligt kvinnligt fenomen. Kanske för att det är en så lätt sak att förändra rummets karaktär med omedelbart resultat. Jag som älskar färgexplosioner älskar alla kuddarna som återfinns hos pillove.se. Samtalade med Charlotte som nyligen startat upp företaget Pillove och vi utbytte erfarenheter och funderingar. Hon har satsat och jobbat stenhårt och har verkligen lyckats måste jag säga, webshopen och dess innehåll är så fint! Skulle jag välja något (svårt val!) till mig själv skulle det bli några av de japanska kimonokuddarna. Btw, en sån fin korgstol skulle inte heller sitta dumt. Fick just en idé.



Skulle jag välja ut en till barnrummet blir det den här ugglekudden i lila/orange som Charlotte tillverkar själv, lovely!



Kika in i hennes fina webshop för fler härliga kuddar!
Kram
Matilda K


2 kommentarer:

  1. Ha ha inte många kommentarer! Jag måste ju dock själv kommentera mina egna produkter ; ) Nej då! Jag ska inte säga något om dem men däremot om dig, Matilda. Tusen tack! för ett jätte trevligt samtal och extra tacksam är jag för att du så generöst delade med dig så mycket av dina erfarenheter. Kvinnligt företagande känns motigt och det är så tufft emellanåt att jag seriöst överväger (dagligen ; ) att lägga ner skiten! Vi får se hur länge jag och familjen orkar leva på luft ; ) Stor kram på dig & jag håller tummarna för din framtida satsning! Stor kram,
    Charlotte (& alla mjukisar på Pillove.se)
    Btw jag letade efter innlägget men gick via länken på din shop och då slussas jag vidare till http://russinnet.blogspot.com/, var det fel?

    SvaraRadera
  2. Tack själv Charlotte! Jag om någon vet precis hur motigt det kan vara ibland, bara roligt att få dela med mig.
    Haha, ja, jag har ju två bloggar numera. http://www.russinnet.blogspot.com är en ren företagsblogg medan denna är min lite mer personliga. Fast allt smälter visst samman mer och mer. Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!