söndag 18 april 2010

Tävlingstips!




I Amelia Baby som ligger ute i butik nu är russinnet Ateljé & Affär med och lottar ut två vinster, en barnfotografering (maskerad om så önskas) till ett värde av 500 kr/st.
Bara ett litet tips. Tidningsnumret i sig innehåller en massa bra läsning för övrigt!
Jag är själv ingen tävlingsmänniska (har alltid gillat att ge mer än att få) men just nu är jag med i en tävling som jag faktiskt hoppas på. De inskickade bidragen skall bedömas av en jury och om allt går vägen så läggs mitt bidrag upp bland andra på en hemsida för röstning. Om det blir så lovar jag att återkomma, då kommer jag be om er hjälp!
Nu, fönsterputs!
Kramar,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. WOW vilka underbara kläder från Babushka!!!O super fina bilder! Har du fotat? jag har lagt upp bilder på ett gammalt dockskåp jag hittat..sista bilden förknippar jag med dig..känns lite russinit..hur som helst ha det gott!
    Kram tina

    SvaraRadera
  2. Hej Matilda,

    Hoppas allt är bra!

    Jag gillar att kika in här hos dig så därför har jag gett dig utmärkelsen Beautiful Blogger Award :)

    Det är en kul idé för att uppmärksamma sina favoritbloggar och sprida lite glädje. Kika in hos mig om du vill och se mer vad det innebär.

    SvaraRadera
  3. Då är jag med och röstar!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!