torsdag 27 maj 2010

Med långa simtag


Summan av allt är konstant?
Jag är en av-eller-på-typ. Just nu ganska av.
Har butiken stängd idag för att ta i tu med ett gäng viktiga saker som jag inte får gjorda om jag är på jobbet. Tog mig i kragen och avverkade raskt 6 nödvändiga samtal på raken. Kände mig duktig men det förbyttes ganska snart i en känsla av håglöshet. Tror att jag just förbrukade hela dagens energi på ett par timmar!
Nu ska jag ta mig in till stan för att klara ut ytterligare ett par, tre ärenden.
Den underbara bilden jag bjuder på idag inger mig ett visst lugn. Jag vill så gärna stå där på bassängkanten! Väga lite fram och tillbaka, doppa i ena foten för att känna av temperaturen, för att sedan bestämt dyka i. Långa jämna fina simtag under ytan medan jag håller andan. Det är nog lite så jag känner just nu rent allmänt. Ett långt, jämt simtag i taget så ska jag nog komma fram till slut.
Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Bra där, å jag förstår ditt inlägg mer än väl..Är nog en "på och av" människa me..

    Slänger över lite energi..
    fotot gav mig massor

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!