tisdag 11 maj 2010

Visioner


En sväng till Bauhaus innan jobbet och nu är bilen full med färg, penslar och diverse målararatiraljer, det känns bra! Parkbänksgrönt till golvet och en mild honungsgul väggkulör blev det.

Om jag kunde skulle jag vilja se in i framtiden. Faktum är att jag har testat det mesta. Afrikansk spåman, tarotkort-reading, astrologi, aura-reading, ouija-board, you name it. (dock inte kristallkula!) Samtliga sätt att förutspå framtiden testade jag för länge sedan men just nu, just idag, skulle jag vilja veta mer. Blir lite kryptiskt för jag kan inte säga mer än så.
Hur som helst, solen skiner idag och jag trallar på.

Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Jes funderar också. På vad matilda har i tankarna :) Lycka till vännen!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!