fredag 25 juni 2010

25 000 kr och en halv banan!


Sista bilden från Havet.

Jag satte på datorn sent igår natt för att läsa in mail.
Två enskilda mail gjorde starka intryck.

Ett vinnarmail från Hemtex. Jag vann tävlingen! 25 000 kr och mitt (mammas!) mönster ska tas i produktion. Det är inte klokt! Jag som aldrig vunnit något innan har nu vunnit båda tävlingarna jag ställt upp i. Helt otroligt!

Via mitt personliga mail från Babycenter läste jag vidare att nu går jag in i vecka 14 och fostret är lika stort som en halv banan.
Vad mer kan man önska? Livet leker.


Idag är det midsommarafton och vi blir ett ganska stort gäng här på sen lunch så nu ska jag strax fixa med sill och lax och dillkokt färskpotatis. Ja, allt det där som hör till helt enkelt.
Önskar er alla en riktigt fin midsommar, var än ni är!

Kram på er,
Matilda K

5 kommentarer:

  1. Åhh vad kul! Grattis! JAg röstade ett antal gånger på ditt mammas mönster ;-)

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. Saknas bara annat - röstade ungefär en miljon gånger :) Grattis!!

    Grattis också till bananhalvan ;)

    Trevlig midsommar på er allihopa från oss!

    SvaraRadera
  3. Å vilka nyheter! Grattis till Hemtex vinsten men inte minst den halva bananen! Hihi.. vilken härlig sommar du verkar få! =)

    SvaraRadera
  4. Hallå har jag missat nåt. Skall ni ha smått???
    När då??
    Grattis föresten till både bebisen och Hemtex tävlingen=)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!