torsdag 22 juli 2010

Hemma hos...









...min syster L.
Igår lämnade jag Tolletrimning och när jag ändå var på andra sidan stan åkte jag förbi hos min ena lillasyster. Två av barnen hade åkt i förväg med pappan i familjen till farmor och farfar på västkusten. Det var tydligt att S njöt av att ha sin mamma alldeles för sig själv i några dagar! Jag passade på att kika runt i deras fina hem och kunde inte låta bli att ta lite sommarbilder.
Det rymliga funkishuset ligger på en höjd och hela huset är ljust och hemtrevligt. Att det bor tre busiga illbattingar här syns lite var stans i huset! Att S har en tvillingbror syns också...
Min syster har en ganska sober smak men den kryddas av de fina leksakerna och alla små personliga, och ibland oväntade, installationerna. Hon har dessutom otroligt gröna fingrar så överalllt prunkade det för fullt, härligt!
Kramar,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Vilka somriga bilder! Jag älskar sommaren! Ha det bra! kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ett mycket vackert och ljust hem. Sommarljuset gör inte det till någon nackdel.
    Kattis

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!