tisdag 20 juli 2010

Min dag


mysigt...


inte fullt så mysigt...

För andra dagen på rad åkte jag till varulagret för att packa i värmen. Det är lite läskigt därborta, alla gångar ser lika dana ut och jag med mitt dåliga lokalsinne har svårt att hitta! Belysningen i taket släcks gång på gång där jag står i min "skrubb"och kommer ikapp sommarens beställningar. Jag önskar vi hade en ny lokal på gång men just nu händer inte mycket på den fronten tyvärr.
Fick veta av mina grannar när jag kom hem att Tolle ylat hela tiden jag var borta (4 timmar, stackars dem och stackars honom!) Jag måste vänja honom vid att vara själv hemma, tips anyone? Han är ju van att hänga med mig överallt men det kommer inte att funka tills dess att vi har nya lokaler...


När jag kom hem var han så glad att han inte ens kunde lugna ner sig för att kissa, helt slut stackarn. Nu sover han som en sten. Tror jag ska göra honom sällskap på soffan en stund. Jag gissar att det är kombinationen gravid plus värmen för jag är helt slut jag också!


Kram i värmen,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Gravid, har jag missat nåt? Stort grattis till bebben i så fall!

    kram Mia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!