fredag 20 augusti 2010

Jag boar visst också


Raringen Melker som jobbar på...
Dagens träff med Sara och Melker var supertrevlig. Besök av en  nöjd, rund och go 2-månadersbaby är aldrig fel! Hans insats var av den angenämare sorten, nämligen att ligga på filten eller på täcket (ute i skuggan på en madrass) och lojt posera med eller utan napp. Som sagt, ett ganska behagligt "uppdrag" gissar jag.

Här en nytagen bild på mig med min mage med spännande innehåll, tänk att det ligger ett litet russin därinne som ska få mysa i nya setet från Småfolk så småningom... små små byxor, liten liten omlotttröja, liten liten mössa, haklapp och små små vantar. Alltsammans med tryck av små söta äpplen på mjukaste trikå.
Kram,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på dig! Alltid kul att få se personen bakom bloggen ;-)

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  2. Fin du är! Och fin Melker också!

    SvaraRadera
  3. Vad söt du är med din lilla mage!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!