tisdag 24 augusti 2010

Kalas

Bild Mingla Design

Har idag hunnit med både en jobbintervju (berättar mer senare, ska börja redan imorgon!) och beställt lite nya fina höstvaror till nätbutiken. Som de här underbart färgglada bakformarna från Mingla, visst blir man sugen? Både på att baka och på att kalasa. Finns snart i butiken.
Nyss kom ett sms från R som skrev att "det var jättekul i skolan idag!" vilket känns bra i hela kroppen med tanke på att han bytt skola. Hösten är en förändringarnas tid och jag gillar det. Massor.
Ikväll ska jag chocka mig själv, mer om det senare.
Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Hej fina vännen,

    Hoppas allt är bra med dig & familjen! ÅÅÅ vad jag blir nyfiken - av flera skäl! Tell me more :)

    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!