onsdag 18 augusti 2010

Lite ensamt

Idag har jag fotograferat lite grand och framförallt planerat inför en fotosession med Sara och henns lilla nytillskott Melker som jag ska träffa på fredag. Världens bästa Karlsson är i London med J sedan i måndags, det är ganska ensamt här hemma men imorgon komer de hem! Jag måste skärpa till mig i kväll och lägga mig i tid, imorgon bitti kl 8 ska jag på infoträff på mödravården, spännande! Vad som är ännu mer spännande är att jag ska på ett jobbmöte på tisdag i nästa vecka. Nu mat framför tvn och sedan ska jag färga håret.
Kram på er,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig blogg !tittar in till dig då och då.
    Blev så glad när jag såg att du skrivit om våran
    kalas bok tidigare (jag är fotografen)
    Kikar snart in igen:)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!