fredag 20 augusti 2010

Om att boa

Jag blev så glad igår när världens bästa Karlsson kom hem från London. Han hade innan resan frågat mig om jag önskade mig något särskilt. Vad som helst från Cath Kidston-butiken! blev mitt svar. Jag fick inte bara en eftertraktad axelremsväska utan även en stor och rymlig neccesär. Visar upp en annan dag. Det som gjorde mig både förvånad och ännu mer rörd dock var att han på eget initiativ boat och valt ut ett litet set till vårt lilla russin. Liten babymössa, tossor och snutte + matchande mjukisnalle. Så, inte bara kvinnor boar (vet inte varför jag trodde det egentligen, så dumt)
Alldeles strax kommer Sara, som jobbade extra i butiken, med sin lilla 2-månaders Melker som ska få modella för Småfolks höstkollektion!

Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!