fredag 3 september 2010

Jag, röris?

Idag har jag bestämt mig! Den sunkiga och ofräscha duschen i lilla badrummet gotta go. Nu. Efter att ha stört mig i flera år typ. Har nu lyckats få ner den till hälften, någon har skruvat i ena fästet med en felaktig skruv som sitter som berget. Lämnar fästet och beger mig till Bahaus. Rasmus ringde och har låst in skåpsnycklarna i skåpet, typiskt nog, det blir en sväng förbi skolan också. Så mycket av kreativt skapande blev det idag. Nåja, jag donar med händerna i varje fall.

Om ni vill se något lite annorlunda och lite halvknasigt kan jag rekommendera filmen vi såg igår. Margot at the wedding. Den har några år på nacken men vad gör väl det? En av mina favoriter, Jennifer Jason Leigh, spelar i en av huvudrollerna. Det ligger ett Woody Allen-psykotiskt skimmer över det hela men i något modernare tappning.   

Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Visst är den underbar! Såg den i somras och har tänkt se den ända sedan den kom, men har aldrig blivit av förrän nu. Måste ses!

    /S

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!