tisdag 14 september 2010

Vill ha och vill ha och...

Jag har inte glömt av bloggen men sitter så mycket vid datorn om dagarna att när kvällen kommer är jag helt slut i huvudet. Den här retrolampan hittade jag på rea på Bolagret (just nu 30-70% på utvalda varor) , någon som handlat där? Vet inte hur kvaliteten är men till priset av 299 kr kanske man kan leva med att den inte har oändlig livslängd...
Igår kom min första leverans av presenter från Designonline, två vita pilasterhyllor till vardagsrummet. Har inte haft tid att packa upp dem ännu, kanske får de vila i sina kartonger tills det blir dags att möblera om. Just nu inväntar jag vinsten från Hemtex som ska möjliggöra ett mycket efterlängtat soffinköp.
Annars kretsar mina tankar mycket kring vad vi behöver införskaffa till russinnet (då menar jag inte butiken utan lilla bebben i magen). Vi har ju ingenting sparat så det är en hel del. Som tur är har jag rutin och vet vad jag kommer att behöva och slipper gå i de flesta första-gångs-förälder-fällorna! Att jag i nuläget jobbar med olika projekt för Bonti spelar naturligtvis roll, ser så mycket fina saker hela tiden att det välkända ha-begäret snart inte tål att tryckas undan längre.
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Grattis Matilda till dina vinster! Världens segertåg där i somras, coolt!

    Pilaster gillar jag, världens bästa hylla om du frågar mig ;-) Jag skrev idag om min önskan att ha en till skohylla =)) Men det blev nedröstat härhemma kan jag lova...

    Fast jag kan tycka att bara kvalitén är ju så fanastisk. Vi har våra proppade med böcker och har haft så i flera år och inget har hänt, de är som nya. Medans kopian som vi har som skohylla inte ens håller för ett par Converse i stl 23 =)

    Ha en härlig onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej! Den är jättefin och jag köpte den innan sommaren, för 124 som den kostade då. Halloj ja, jo, den levde säkert i tre veckor sen hängde den som en lessen tulpan. Riktigt, riktigt usel kvalité!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen,

    Å vilken fin lampa - tackar för tipset!!

    Vad härligt att det öppnar sig med din & din dotters relation ♥ Största kramen!!!
    Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!