fredag 15 oktober 2010

En roooooosa dröm, anyone? Till salu!

Håller på att rensa och plocka undan (tar visst aldrig slut?) här hemma inför att vi ska möblera om.
I somras sålde jag av lite butiksinredning till bla Catharina på Wilma & Friends samt till Sofia med butiken Mokkasin. Roligt att sakerna kommer till användning och jag har märkt att bloggen funkar bättre som försäljningsyta än Blocket så, here goes...

Ett rosa flickrumskit med följande:
1 Svedeseträd i barnstorlek, 134 cm, klätt i tyg från Liten jag (här vill jag påpeka att det var ett hastjobb vilket syns om man synar det i skarvarna! Det är både limmat och häftat med häftpistol varför jag tror att om man tänker ta bort tyget så blir det en hel del renovering för att få det i perfekt skick)
1 taklampa inkl elupphängning Liten jag
1 bordslampa Liten jag (skärm) med stativ från Ikea
2 st obrutna bårder från Designers Guild, 10 meter vardera, öppnade den ena bara för att fota den.
1 st rosa lackhylla från Ikea (ej på bild)

Ett "nypris-värde" på alltsammans skulle landa på ca 4500 kr.
Jag tar 1800 kr för rubbet. Kan dock INTE skickas utan måste hämtas upp av köparen (Lidingö eller Bromma) Maila!
Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!