torsdag 14 oktober 2010

Härlig höstshopping!

Zetas Trädgård

Vilken dag det blev! Morgonen var regntung men efter lunch strålade solen! Jag och väninnan A var på Ikea idag. Tack snälla du för smakråd och hjälp med både beslut och tunga lyft. ÄNTLIGEN är en soffa beställd och nu behöver jag bara vänta 4 veckor tills dess att hela vardagsrummet/matrummet ska få sin efterlängtade makeover. Spännande! Hittade även en stor mjuk matta, soffbord och lite annat smått och gott. Efter Ikeabesöket åkte vi till Zetas Trädgård och åt lunch i solen (dock inte på bordet ovan), mysigt! Fick med mig ett par fina glaserade krukor och några växter som jag hoppas ska överleva vårt alldeles för varma vardagsrum. Vardagslyx en torsdag, I like. 

Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!