måndag 18 oktober 2010

Höstsnyggt till russinnet (och till mig)


Säljs i 5-pack à 259 kr.

Idag kom leverans av snygga krokar från Housedoctor. Jag ska nog sätta upp ett par här hemma i badrummet. Har idag beställt ett vägghängt skötbord i rödlackad plåt. Snyggt!
Annars flöt dagen på som vanligt med mig sittandes framför datorn med undtantag för några kortare pauser med Tolle och för att hämta upp barnen på respektive håll. Tiden segar sig fram just nu och jag ser fram emot att varva ner så småningom.
Kram
Matilda K

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag såg det där skötbordet på mässan, kan ju säga att jag blev väldigt sugen på det rosa, eller gröna...eller...alla färger var ju såååå snygga!

    SvaraRadera
  4. Vad kommer skötbordet ifrån? så snyggt!

    SvaraRadera
  5. Hej Lina
    Skötbordet heter Vegga och kan beställas i många fina färger, bla via www.bonti.se. Har bara sett det i vitt i butik men som sagt, går att ta hem i flera knalliga färger!
    Kram
    Matilda

    SvaraRadera
  6. Tack för ett snabbt svar!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!