lördag 9 oktober 2010

Underbara barn

Lekhörna

Hos Libero byttes blöjor på löpande band!

Besökare klämmer och känner i Bontis bonusyta som vi dekorerade.


Bontis monter.

Lite blandade bilder från mässan. Igår morse strax innan öppning var jag förbi för att sätta upp det sista tavlorna. Jag hade dock feber så efter en fika åkte jag hem igen, då var kommersen i full rulle. Bontis nya fina hemsida som jag jobbat med de senaste veckorna är nu lanserad även om det saknas lite finputs. Jag är dunderförkyld och tar mig nu ledigt resten av helgen. Nu ska jag ta hand om mig själv några dagar framöver.
Kram
Matilda K 

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Jag gjorde det osmarta draget att besök hemmässan på torsdagen, och då var ju inte Underbara barn igång än. Men jag gissar att jag inte stött på dig ändå, hade varit kul.
    Ha nu en återhämtande söndag!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!