tisdag 16 november 2010

Julklappsfotografering

Finaste trägaraget från svenska Kalikå.


Plockisar i trä i form av Noaks Ark.

Pedagogiska pysselböcker med fina illustrationer.

Bäddset med julröda äpplen från Småfolk.
Jag har ägnat en liten del av dagen åt att plåta varor till russinnet, det gäller att passa på när det är ljusa dagar! Vänder och vrider på en idé som tar form medan jag fortsättar att jobba med Bontis hemsida. Det är mycket varor som skall läggas ut så här års. Idag kan jag konstatera att russinnets julhandel tagit fart och det känns så skönt efter en ganska lugn tid. Alltid lika spännande att se om just det jag har köpt in kan vara av intresse...i år har jag dock mest satsat på klassiska julklappar, sånt som jag vet brukar vara populärt.

Våra egna barn (som jag nog snart övergår att kalla ungdomar) kommer vi inte att fira jul med i år. De ska vara hos de andra. Det blir bara något litet symboliskt till var och en. Vi ska satsa på vårt vardagsrum istället och nu är jakten i gång efter den ultimata Tv´n. I helgen som kommer ska vi börja riva ut saker i väntan på den berömda soffan...
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer! Måste nog ta en liten svängom förbi russinnet:s sida... :)
    /Sofia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!