tisdag 2 november 2010

På min wishlist


Ååå. Lite tidigt att börja prata om julklappar men alltså, kan nog inte tänka mig några finare muggar.

Det var en liten fågel som viskade i mitt öra tidigare ikväll att min blogg uppmärksammats av Underbara Clara men inte kunde jag tro att det skulle bli sån trafik...90 personer har jag i sällskap här inne just nu och det har nog aldrig hänt förut. Hoppas att ni finner något intressant (man får ju nästan lite prestationsångest) Sista tiden har bloggandet gått på halvfart, liksom det mesta. Just nu så väntar jag på en leverans från Ikea sedan sätter vi fart med en hel del projekt här hemma och jag lovar att bjuda på före-efter och lite annat smått och gott. Kram på er alla fina,
Matilda K

7 kommentarer:

  1. Jag såg det precis! =)))
    Jättefina bilder på ert jättefina hus!
    Inte behöver du ha prestationsångest,
    vill jag lova! Så mycket fint som här är!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Brukar aldrig kommentera...men måste bara säga att det är en väldig härlig och fin blogg :))

    SvaraRadera
  3. Pantonekopper er fantastiske, jeg har flere av dem både hjemme og på kontoret :)

    SvaraRadera
  4. Om jag varit rik hade jag köpt dig ett gäng koppar som tack för att jag får glädjas åt alla bilder och inspiration du bjuder mig på här i bloggen. Ta hand om dig och klappa magen från oss, tänk att det är så kort tid kvar!

    SvaraRadera
  5. Underbar blogg! Tack för inspirationen:)

    SvaraRadera
  6. Hej Matilda! Jag hittade oxå hit från Clara. Vilket hem du har! mkt kärlek där. Hoppas det är ok att jag oxå snodde några sådana shabbybuttons! De var ju som små macarons: såg så smarriga ut!
    Vackra ting du säljer oxå. Jag kommer tillbaks!
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!