fredag 26 november 2010

På PUB just nu...

En liten rapport från gårdagens besök på PUB i den nyöppnade butiken Himla/Housedoctor.
På plan 2, under R.O.O.M´s lokaler ligger den nya fräscha butiken, fylld till bredden med fina textila produkter från svenska Himla och massor inspirerande inredning från danska Housedoctor. Housedoctor har ju den där bohèmchica, färgstarka stilen som känns så rätt just nu. Småsakerna, "pyntet", ligger i en bra prisklass, möblerna är fina men lite väl dyra (för min plånbok). Det är en skön öppen planlösning på PUB, det är inte alltid kristallklart var gränserna mellan butikerna går, det är lite flytande. Intill Himlas sortiment tar Lexington-butiken vid med sitt underbara sortiment av New England-inspirerad inredning. Helt klart värt ett besök om ni är i stan! Efter besöket på PUB hann jag med en snabbis på Indiska och ett inköp av ett amningslinne och en ny mascara innan jag kände att det räckte för mig och magen. Kram,
Matilda K
Varför vänta till efter jul med tulpaner? Vita är helt klart vackrast på vintern...
<>
Housedoctors fina möbler och mycket plock...


4 kommentarer:

  1. Åh vilka fantastiska väskor/koffertar där i bakgrunden. Var det också House Doctor tro?

    SvaraRadera
  2. Hej LisaMarie

    Ja, de är från Housedoctor. Fina men dyra dessvärre...men man vet ju aldrig, tomten kanske finns!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vet inte på rak arm men kan be min vän som jobbar där ta reda på det...

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!