tisdag 16 november 2010

Stilla höst

Barnet i magen ligger inte upp eller ner utan på tvären. Har antingen rumpan eller huvudet (svårt att säga vilket) på vänster sida av magen och det är minst sagt bökigt. Sover illa framåt morgontimmarna. En försmak av hur livet kommer att te sig framöver.
Idag började jag dagen med en härlig och långsam promenad i skogen. Jag och Tolle gick ner till vår lilla badsjö. Förunderligt stilla. Plötsligt ett udda ljud, när jag titttade upp seglade två vita svanar förbi, kameran var tyvärr inte beredd, det hade blivit en läcker bild annars eftersom de flög så lågt och rakt över mitt huvud.
Jag älskar hösten!
Kram
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Du är en himla duktig fotograf! Fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Såå vackert!

    Hur kommer du göra med webbutiken din när bebisen kommer, ska du jobba lite eller lämnar du över till någon annan?

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Jobba jobba jobba. Ser inte riktigt att jag kan lämna över så det blir till att sköta webshop och bebis parallellt. Jag har dock flyttat mitt lager betydligt mycket närmare vårt boende så det bör inte bli några större problem, det enda jag fasar för är nog om vi får ett kolikbarn eftersom jag vet av erfarenhet hur slitsamt det är. Hur kommer du att göra? Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!