onsdag 5 januari 2011

Är glad för det lilla i tillvaron

Jag och svärmor tog en kort promenad med Jonathan i vagnen igår- insåg när jag skulle lägga mig att det var gårdagens höjdpunkt!

Och dagarna går...
Det är tur att kroppen glömmer. Annars hade jag aldrig gett mig in på att amma Jonathan. Det var lika kämpigt med de andra två men som sagt, det hade jag nästan glömt av. Det har varit några riktigt tuffa dygn men nu ser jag ljuset! J tappade lite för mycket i vikt men nu har det vänt och vi är på banan igen. Rutiner är inte att tänka på ännu men jag känner mig starkare och mindre sliten. Mycket tack vare att jag har min svärmor här som håller ställningarna med sitt glada humör och som även hjälper oss med all markservice, kunde inte vara bättre!
Idag har vi hunnit med både BVC, ett besök på Bonti där finaste åkpåsen inhandlades samt Willys (där stannade jag och J dock kvar i bilen på parkeringen-nån måtta får det vara)

Jag gillar just nu
katrinplommon-klassiker som funkar
bebis i sängen-mysigt!
tidiga mornar i tv soffan-världens längsta startsträcka med nyheter som bonus
napp-underskattat hjälpmedel som sparar mina bröst
den fina svenska sjukvården-lider med dem som arbetar där dock då de är alldeles för dåligt betalda

5 kommentarer:

  1. katrinplommon-klassikern? bara torkade? :)

    SvaraRadera
  2. Single mother by choice- Japp! Sånadär torkade som gamla människor med tröga magar brukar ta : )

    SvaraRadera
  3. Åh det står på min lista! :) Härligt.

    SvaraRadera
  4. Lycka till med allt! Och ett stort grattis till den lilla Jonathan. :-)

    SvaraRadera
  5. Vad fint att du skriver som det ÄR på riktigt. Och inte bara en massa gullgull...

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!