onsdag 26 januari 2011

Vilar lite

Har inte gått i ide men vilar lite. Känner mig lite mosig och allmänt förvirrad. Kombinationen lite sömn och mycket amning har väl den effekten. Försöker varva alltsammans med lite jobb (russinnets webshop lever vidare och jobbet för Bonti ligger på en stadigt växande hög på skrivbordet) Storfamiljen med de stora barnen rullar på och just nu är det mycket fotboll och väldigt mycket logistik kring alla träningar och måltider. Vart tar all mat som vi släpar hem vägen undrar jag. Att vår ena kyl har pajat ihop gör inte saken bättre, tycker vi åker och storhandlar mest varannan dag...
Gissar att mina blogginlägg blir lite glesare de närmaste veckorna. Längtar efter vår nu och ny energi!
Kram
Matilda K


2 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig mindre mosig snart. Jag minns spädbarnstiden som dov och "utanför kroppen", och jag har bara ett barn att koncentrera mig på. Hatten av för flerbarnsföräldrar.

    SvaraRadera
  2. Hej! Fick en trätårta och klädnypor som jag beställt från russinnet idag. Sååå himla fina o min lilla tjej älskade tårtan. Jättefin webshop har du, synd bara att butiken i Sumpan inte finns kvar /Emma

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!