måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans

(Plagg från HM)
Känner mig lättad, glad och kär idag.
Världens bästa Karlsson tog ledigt idag för att hjälpa mig med J så att jag kunde inventera klart på lagret. Jag hann precis klart innan det var dags för matning. Väl hemma igen fick jag ett positivt besked från min bokföringsbyrå som gör att det plötsligt blir lite lättare att andas. När mannen kom tillbaka från att ha varit och handlat fick jag och J en söt Alla hjärtans dag present. Och solen skiner, bara det...
Nu önskar jag er alla en riktigt fin dag med mycket kärlek.
Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Åh, den där hjärttoppen och I love mum har jag också köpt, till mitt än så länge ofödda barn. Hjärttoppen ska med till BB som ett första plagg. :-)

    Vad fin han är din kille!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!