måndag 18 april 2011

Framme!

Jonathan och kompisapan åker bil.

Strax efter 8 igår kväll var så äntligen på väg, halv 6 i morse var vi framme hos svärmor som tog emot med fika. Resan gick bra, Jonathan sov i sin stol hela resan minus ett par amningstillfällen. Jag satt i mitten bak och med min nackspärr var det ingen höjdare till sovställning men jag lyckades slumra en hel del ändå. Idag har vi varit upp till stugan men jag hann aldrig ta några bilder. Hade fullt upp med att röja efter en liten olycka. Vi hade av misstag glömt kvar en flaska vin i skafferiet. Skafferiet ligger i yttervägg och stugan har stått oeldad hela vintern. Flaskan hade sprängts sönder och rödvin hade sprutat ner halva skafferiet. Trodde inte det skulle gå att få bort men det gjorde det faktiskt efter lite skurande! Världens bästa Karlsson påbörjade balkongprojektet meddetsamma och skrapade rent hela balkongen. R och J spelade spel framför öppna spisen och bara mös över att vara här.
Nu blir det snart sängen för min del!
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni får vara lediga, pyssla inte ihjäl dig och njut. Kram! Malin

    SvaraRadera
  2. Sötaste lilla J. Och apan är ju bara för gullig! Ha nu riktigt sköna dagar i fina stugan långt uppe i norr ♥

    Kram Jes
    (Och drick upp rödvinet innan ni åker... hi hi)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!