söndag 24 april 2011

Lite gott och blandat

Tack för den söta lilla kannan Therese! Min stora kanna fick en egen bebis. Du har verkligen full koll på min smak.


Nästa gång vi kommer kan nog J sitta i egen stol vid bordet och äta lite smakportioner eller kanske gröt...jag har laddat upp med skålar mm

Isen börjar släppa nere på sjön. Det är verkligen vackert här.

Idag kommer hela mannens familj på påskmiddag hem till svärmor och ikväll/natt åker vi hem igen. Jag vill vara kvar. Som vanligt går tiden alldeles för fort när vi är här.
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Jag vill också att ni ska vara kvar :)
    Det var roligt att det blev en sån fullträff att storkannan fick en bebis.
    Nu ska jag tävla lite ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sugrören är köpta var?

    SvaraRadera
  3. Sugrören köpte jag på www.klarafardiga.com!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!