onsdag 6 april 2011

prickigt-my way




Det är nåt visst med att dricka kaffet i en emaljmugg, helst i lä i vårsolen... men så kan man ju ha dem till så mycket annat, som vas eller till förvaring. Prickig emalj har jag sålt tidigare men nu har jag en ny leverantör och formarna var ju så läckra. Passar lika bra till lasagne som till morotskaka. Finaste Malin var på lunchbesök hos mig idag och fick modella med förkläde. Tack för besök och fina presenten! Behöver jag säga att rekvisitan smakade toppen. (Leilas of course)
Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Tack själv för god lunch och försvinnande god kaka. Lyxigt att få vuxen-hänga en stund. Kram! Malin

    SvaraRadera
  2. Mycket fina emaljföremål!

    SvaraRadera
  3. ÅH HERREGUD! Så sjukt fina formar. Blir till att önska sig tror jag minsann!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!