tisdag 17 maj 2011

Kakjunkie

En del bostadssurfar, somliga är besatta av Blocket eller aftonbladet.se.
Jag erkänner.
Jag är en junkie när det gäller att surfa efter bakrecept.
Det känns som att den här LCHF dieten (som än så länge inte resulterat i mer än - 1,5 kg) gör det hela ännu värre. Dessutom har jag en kakbuffé att planera till dopet.
Har tänkt mig lite olika snittar och plock och sen en diger kakbuffé.
Just den dagen tänker jag lägga LCHF på hyllan.
Det vattnas i munnen redan, nu är det lite mindre än 3 veckor bort.
Dopklänningen är inhandlad och psalmerna valda.

Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Men finns det nå bättre än kakor! Älskar att fika! Blev lite besviken när vi var och hälsa på min pappa i helgen, en slät kopp kaffe....vart är kakorna? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha. Förstår precis vad du menar!

    SvaraRadera
  3. Håll ut! Det finns en bok som heter typ" baka med lchf" eller något liknanade, och så har du lchfbutiken.se där du kan beställa hem saker för att baka. Det går! Stay strong!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!