torsdag 5 maj 2011

Tips på bästa sidan!


Idag kom ett efterlängtat paket på posten...

personligt med egentagen bild på lilla J´s hand

söta brev etiketter!
Jag hade tänkt göra mina egna dopinbjudningar. Tiden räcker inte till helt enkelt hur roligt det än hade varit. Letade runt lite på nätet och hamnade på bästa sidan. Så bra var den och så nöjd är jag som kund att jag var tvungen att skicka lite positiv feedback till Prints with Wings. Efter lite mailande fram och tillbaka fick jag idén att samarbeta på något sätt. Det slutade med att russinnets nyhetsbrevsprenumeranter just nu får hela 20 % rabatt vid beställning av kort hos dem. Det finns en uppsjö fina kort i alla möjliga stilar. Till alla tillfällen dessutom. Romantsikt, stilrent, retroaktigt, you name it. Många av mallarna kan man ladda upp sin egen bild i och alla kort kan man redigera till önskad text. Kort summerat så var det superenkelt, gick snabbt, leverans på mindre än 1 vecka och dessutom helt överkomligt i pris. I love it!
Missade du nyhetsbrevet med rabattkoden kan du alltid maila till mig så löser vi det...
Kram
Matilda K 


2 kommentarer:

  1. Jag såg det! Jättefin sida! Blev genast tvungen att fundera ut vad jag kan arrangera för fest.Bröllopsfest ligger väl närmast till hands, vi har ju inte haft någon. Sen fyller ju Juno 2 år i sommar. Fina inbjudningar blev det till Jonathan! Å grattis igen på din dag. Kram! Malin

    SvaraRadera
  2. wow, verkligen jättefina :)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!