onsdag 27 juli 2011

Det funkar!

Juli månad

Maj månad-innan behandlingen
Eftersom jag inte burit mascara på ett bra tag har jag inte sett skillnaden på fransarna så markant men idag så... visst kan ni väl se att de fått finare form och blivit både tätare och längre? Revitalash heter serumet och ja, det är dyrt men ändå, jag tycker det är värt varenda krona. Det funkar ju! Dock är resultatet ganska ojämt, ena ögat har betydligt finare resultat men jag tror (och hoppas) att det kommer att rätta till sig. Kram
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Oj, vilken skillnad! Vart köper man det där preparatet och hur gör man?

    SvaraRadera
  2. Jag fick det av min man i födelsedagspresent men vet att det säljs på nätet. Revitalash heter det och man penslar på som en flytande genomskinlig eyeliner intill fransroten varje kväll.

    SvaraRadera
  3. Åh vad häftigt! Måste nästan prova! Du har ju värsta Garbo-fransarna jöh! Kram Malin =)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!