måndag 4 juli 2011

rosa himmel




Har fixat klart nu. Tyvärr glömde jag minneskortet i datorn som barnen fick med sig hem till svärmor i kväll. Inga fina bilder på nypiffade torpet detta inlägg. Bjuder istället på en rosa kvällshimmel från igår kväll.
I morgon åker jag till Skellefteå flygplats för att hämta upp Petra och Frida som ska göra reportage hos oss. Kanske kan jag ta lite bakom kulisserna bilder. Det ska hur som helst bli superspännande och roligt. Nu måste jag ta hand om mig själv en liten stund innan jag utmattad stupar i säng.
Kramar,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Så läckert när himmeln blir rosa! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh vilka suuuperfina bilder, helt magiskt vackra!!!

    Hoppas du får lite vila!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!