tisdag 5 juli 2011

Å vilken dag!

Jag fick också vara med på ett hörn. Kämpar med att vara naturlig framför och inte bakom kameran.
Julia poserar i det nergrävda badkaret och fotograf Frida plåtar.
Rasmus förevigades när han fixade pastasallad till lunch.
Jonathan är en riktig charmör och har lätt till skratt. Här i sitt hörn av sovrummet.

Klev upp tidigt i morse och gjorde mig i ordning och åkte till stan och flygplatsen för att möta upp frilansteamet som skulle besöka oss idag. Petra och Frida var precis så trevliga som jag hade förväntat mig! Vädret var kanon hela dagen och alla barnen hjälpte till och var jätteduktiga. Petra och Frida fick fria händer och piffade och plockade som de ville. Vi poserade och vi lagade mat och åt ute och hade det mysigt. Mitt i alltsammans fick vi oväntat besök (som det ofta blir här uppe) av släktingar och barnbarn till de som en gång byggt vår stuga.

Det blev supermånga bilder och nu får vi ge oss till tåls till nästa vår/sommar, då kommer hemma-hos reportaget att synas i Family Living. Tack snälla Petra och Frida för en rolig dag!
På sätt och vis känns det som vår ledighet börjar först imorgon och jag håller tummarna för att vädret består och önskar mig mest av allt lite sovmorgon.
Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Så himla kul att finaste sommartorpet ever kommer vara med i Family Living.

    Jag har följt förvandlingen av torpet länge och storgillar allt du gör!

    Jag skrev visst en liten (eller lång) kommentar till dig innan din lille pojke kom , där jag berättade om badrums födseln av lille Valdemar . I fredags fyllde han tre år , tiden går snabbt!

    Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Carina! Visst minns jag din kommentar om den fantastiska födseln, grattis i efterskott till lille Valdemar! Kram!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!